Najmladší produktový program prispel k historicky najlepšiemu ročnému predaju značky Hyundai v Európe
Spoločnosť Hyundai Motor v roku 2015 zaznamenala podľa štatistiky európskej asociácie automobilového priemyslu (ACEA) rekordný počet 470 130 registrácií nových automobilov. Tým značka Hyundai dosiahla v Európe nárast predaja o 10,9 % oproti predchádzajúcemu roku a trhový podiel 3,3 %. Tento výsledok je taký dobrý zásluhou komplexnej obmeny produktového programu.
Výrazný impulz predaju v poslednom štvrťroku dodal nový typ Tucson. No aj iné nové typy ako i20 Coupé a i30 Turbo generovali záujem nových zákazníkov. Modernizácia populárnych radov i30 a i40 v polovici ich životného cyklu pomohli ďalej zväčšiť záujem o automobily Hyundai. Celkovo Hyundai v priebehu roka 2015 obmenil až 80 % svojho európskeho produktovového programu.
Výhľad na rok 2016 je pozitívny, pretože mnohé nové a osviežené typy sa budú teraz predávať po celý rok. Zvlášť veľký potenciál demonštroval nový Tucson: do konca minulého roka výrobca zaevidoval viac ako 85 000 objednávok napriek tomu, že kompaktné SUV sa začalo predávať až v septembri. Ponuku crossoverov a SUV rozšíril nový model i20 Active a v rade i20 bol zavedený nový atraktívny motor 1.0 T-GDi.
Produktový program Hyundai sa bude naďalej rozširovať úplne novými typmi v nových segmentoch, počínajúc inovatívnym ekologickým typom IONIQ, ktorý už bol predstavený v Kórei a európsku premiéru absolvuje na ženevskom autosalónev marci 2016. Tento unikátny automobil bude po prvý raz v histórii k dispozícii s tromi alternatívnymi pohonnými jednotkami: hybridnou, elektrickou a s pohonom plug-in hybrid.