Toyota je najhodnotnejšou značkou medzi automobilkami
Toyota získala 28. miesto v rebríčku BrandZ Top 100 najhodnotnejších značiek sveta, ktorý každoročne zostavuje spoločnosť Millward Brown. Tá ocenila hodnotu značky japonskej automobilky na viac ako 29,5 miliardy dolárov. Toyota sa tak umiestnila najvyššie zo všetkých automobilových výrobcov.
Toyota je jedinou automobilkou, ktorá sa zmestila do prvej tridsiatky. Oproti roku 2015 si dokonca o dve miesta v rebríčku polepšila a hodnota značky vzrástla o dve percentá.
Kompletný rebríček značiek pre rok 2016 je k dispozícii: http://wppbaz.com/charting/19
Sme presvedčení, že na tomto úspechu sa podieľajú pokrokové technológie, ktoré Toyota neustále vyvíja pre svoje automobily. Toyota je v pozícii uznávaného lídra v oblasti hybridnej technológie. Prvé celosvetovo sériovo vyrábané osobné vozidlo s hybridným pohonom bolo na trh uvedené už v roku 1997. Odvtedy si hybridné modely automobilky Toyota získali u zákazníkov celého sveta nesmiernu popularitu. Celosvetovo Toyota predala už viac ako 9 miliónov vozidiel s hybridným pohonom. To isté môžeme potvrdiť aj za slovenský trh, kedy sa hybridná technológia stáva stále viac a viac žiadanejšou o čom svedčia predaje, ktoré každým rokom narastajú a z čoho máme nesmiernu radosť. Automobily s hybridným pohon tvoria štvrtinu všetkých predajov, a pri modeli RAV 4 je to dokonca až polovica. Ďalšou výnimočnou technickou novinkou je model Toyota Mirai. Prvý sériovo vyrábaný sedan na vodíkový pohon s nulovými emisiami, ktorý ohlasuje novú éru automobilového priemyslu v porovnaní s tým, ako ho poznáme dnes. Povedal Pavel Zákora, riaditeľ spoločnosti Toyota Central Europe – Slovakia
-ta-