AUTO1.com: online trh zdvojnásobuje svoju sieť predajcov

  AUTO1.com, online trh pre efektívny nákup a predaj certifikovaných použitých vozidiel, nielen zdvojnásobilo svoju sieť obchodníkov za rok 2016 a rozšírilo svoj stály inventár testovaných vozidiel, ale taktiež ponúka svojim obchodným partnerom nové inovatívne služby. Pri viac ako 300 000 obchodovaných vozidlách AUTO1.com zdvojnásobila svoj ročný objem na trhu oproti predošlému roku.

AUTO1.com v roku 2016 zaznamenala velký vzrast:

  • Viac ako 30 000 aktívnych obchodných partnerov.
  • Viac ako 10 000 nových registrácií obchodníkov každý den.
  • Široká ponuka zložená z viac ako 15000 testovaných použitých vozidiel rôznych značiek a modelov.
  • Približne 3000 nových vozidiel každý den.
  • Viac ako 300 000 obchodovaných vozidiel ročne.
  • Obchodná aktivita v 28 krajinách.

V rámci inovácií procesov v roku 2016 spoločnosť AUTO1.com značne rozšírila a zlepšila svoje služby, vďaka ktorým môžu obchodníci efektívne kúpiť testované vozidlá jedným kliknutím myši. Registrovaní obchodní partneri spoločnosti AUTO1.com majú prístup k viac funkciám za účelom zjednodušenia a zefektívnenia nákupu a predaja testovaných použitých vozidiel. Dalším novým technickým prvkom je bid agent, ktorý bol integrovaný do všetkých ďalších nákupnych kanálov, kde sú vozidlá dražené. Pokial je vložený nový najvyšší bid, bid agent sa automaticky aktivuje a ponúkne najlepšiu možnú nákupnú cenu v súlade s najvyššiou predloženou ponukou. Toto obchodníkovi šetrí cenný čas pri efektívnom  a pohodlnom nákupe.

Okrem toho majú od minulého roku obchodní partneri mobilný prístup do ponuky vozidiel. S novou aplikáciou môžu byť vozidlá z celej Európy zakúpené jednoduchým stisknutím tlačidla. Taktiež bola rozšírená nová inovatívna služba “Zero Risk Trade-In”. Vďaka bezplatnej aplikácií “AUTO1.com Trade-In” môžu byť obchodovatelné vozidlá efektívnejšie ohodnotené a bez rizika predané či nakúpené. V súčastnej dobe AUTO1.com pracuje na rozšírení služby Zero Risk Trade-In pre predajcov automobilov a obchodné skupiny s väčším objemom marketingu B2B.

Pre rok 2017 si spoločnosť AUTO1.com stanovila ambiciózne ciele. Prioritou aj naďalej zostáva optimalizácia procesov. V pláne je naďalej zefektívniť prepravu a logistiku. V tejto súvislosti bude zavedený nový systém sledovania vozidiel, kde môžu obchodníci sledovať svoje objednávky v reálnom čase.

Prejsť na začiatok